Saturday, October 1, 2011

final exam just around the c0rner

di penghujung sem semakin menghampiri, maka mesti lah tempuhi satu ujian yang besar dalam kehidupan di universiti yang di panggil FINAL EXAM!!!.....maka di sini pelajar xcukup tidur dan terpaksa bangun malam untuk study n t0pup balik mana part yang tertinggal..mula lar gabra untk study last minute...kadang2 sesetengah belajar suka study last minute kata nye dan ad yang sebalik nye..


student 1 -
" study last minute baru masuk, kalau study awal2 cepat lupa."


student 2 -
" study awal2 lagi ok sebab study last minute nanti xsempat nak t0pup balik mana yang xpaham."


haaa mana satu yang bagus..dan aku selalu tergolong dalam golongan yang student 2nd 1st tu..ahahaha :P
bile nak berubah pun aku xtau..tp kenyataan nya, student yang 2nd bagus...awal da dapat c0ver part yang xpaham...nanti dah nak exam xada la terg0poh gapah nak study..baru-baru ni aku bertandang ke library d0nut di kampus aku, aku tgk kenderaan di park penuh 0leh transport student...sebelom ni xde la penuh sampai begitu.biasa, da ujung sem baru rasa nak bertandang agaknya, study di library bersama2 classmate, awexs, roomate n sbgnya..dan disitu lah telatah yang dapat dilihat..ada yang ,masih menyiapkan assignment yang belum siap dan dalam masa study week la menjadi mangsa keaadaan...kecoh, kelam kabut..mana nak study lagi, prepare nak present lagi n nak siap kan assignment yang dah macam gunung tu..insyaAllah rakan2 seperjuangan ku dapat menempuhi final exam dengan jaya nya dan jugak begitu aku. (: aminnn.... gud luck !

jawab exam dengan tenang dan dapat kan rehat secukupnya(:


No comments:

Post a Comment