Wednesday, October 19, 2011

rase nk menjerit !

aku tak tau ape kene malam ney..sedih semacam je..ase nk nangis n ase nak jerit kuat2 nak lepas semua yang terbuku kat hati...rasa berat sgt hati ney, sayu, rase nk peluk mak nak citer semua masalah kat someone..but who..??.rase keseorangan...walaupun petang tadi pegi enjoy2 window shopping ngan h0usemate.tp kepala merewang2 ntah ke mana2...rase hidup xlengkap.. aku  perlukan s0meone utk naek kan semangat dara.someone yang paham hati  aku  n the most important, b0leh menghiburkan hati  aku  mase ada masalah n mase perlukan bantuan..andai mase dpt di undurkan...kadang2 rase cemburu dengan hidup org laen..yg hepy je, cam xde masalah, dpt pasangan yg amat memahami, nak s0mething senang je dpt...walaupun  aku datang daripada family yg tak susah, tp still xdapat ap yang  aku  ingin kan dan dengan ini,  aku  bertekad nak study bet0l2 n dapat kan something yg xpenah dapat time student ni..dan yang paling penting aku  nak mummy n daddy bangga ngan  aku ..i l0ve my mom n dad !  aku  sudah biase idup berdikari, s0  aku  xbape kesah lau nak dapat kan something dengan usaha diri sendiri..malam ni akak  aku  pesan  lagi n buat kali kedua, "lau nak cari pkwe tu, cari yang poket tebal n jangan cari yg setakat muka je hensem xgune"  aku sedih, n then  aku  menangis T_T . . .xtau kenapa hati ni cepat sgt tersentuh sometimes. . aku  sayang akak  aku , sekarang akak lar yang banyak bantu dara dari segi kewangan.i l0ve u sis ! thanks a lot..0ne day, insyaAllah  aku  mesti jadi macam u sis..daddy bangga sgt2 ngn akak sejak dari zaman skolah lagi bcoz bagi daddy, akak lar harapan family...i wanna be daddy also proud to  aku ..orang laen tgk dari luar, hidup  aku macam xde masalah, epy go lucky tp hakikat nye, hanya Allah swt je yang tau...beban yang  aku  tanggung...dan dgn ini,  aku  menjadi gadis yang lebih kuat mengharungi liku2 hidup yang semakin mencabar dan menjadi gadis yang lebih berdikari..=.='' 

^.^semua orang ada kelebihan dan kekurangan masing2..

No comments:

Post a Comment