Sunday, October 30, 2011

rindu terubat

ehem2..melayan perasaan, budak jiwang
masih lagi aku dalam cuti akhir semester..fuhh, lega nya dapat rehat puas-puas, tido lambat dan bangun kompem2jugak lar lambat..0ppss, mase cuti jer.hehe...tapi, apa yang aku nak cite ni xde kaitan dengan tido lambat or bangun lambat..juz berkaitan dengan cuti !..bahagianya rasa  bile rasa diri dihargai dan disayangi oleh orang yang kita sayang...my hubby datang sini!...dari jauh datang nak jumpa aku..thanks sayang..lebih kurang 3hari 3malam jugak lar kat sini....seriously, sayang aku bertambah2 pada my hubby.xtau kenapa.maybe byk mase di habiskan bersama kot..hehe. . .saling bertukar2 cerita..dan aku lar yang paling banyak bercerita..dan di mesti lah tadah telinga dengar apa yang aku cite..lau x, kompem aku merajuk.hahaha..jahat giler, bukan jahat sebenarnya...juz nak mintak perhatian sikit dari dia..huhu...aku tau dia sayang aku tahap gaban(bukan perasan k)..dari layanan dia terhadap aku, aku boleh nampak...
aku ni memang jenis suka bercerita dan suke mendengar cerita daripada sesiapa je yang nak berkongsi cerita...pada malam akhir aku bersama dengan dia, aku hepy sangat2...banyak benda aku luah dan kongsi cerita dengan dia.ntah nape, detik2 jam berlalu pada malam tu aku terase begitu pantas berjalan..dan lokasi nya di tasik Y lah..romatik !! bercerita di depan tasik dibawah cahaya lampu 0ren dan dibawah sinaran rembulan yang dipagari oleh kelipan-kelipan bintang2 di angakasa dengan angin yang bertiup sepoi2 bahasa....perghh ayat aku..hahaha...aku rindu saat itu !..sebelum tu, pada petang tu aku menghabiskan masa bersama di pantai pandak. ingat dapat makan kerang.dah lame mengidam nak makan benda alah tu..hmm, xde rezeki aku hari tu..kerang xde hari tu dan juz ada pada weekend day je..s0b3..makan je lar apa yang ada..lepas perut kenyang s0, pergi layan perasaan tepi pantai lar...huhu..tengok keindahan alam semula jadi..tgk beberapa orang yang sedang mencari rezeki dengan menjala ikan n kerang.kekadang terpikir, susah nya orang tua kita mencari rezeki untuk sesuap nasi untuk keluarga..hmm thanks to my dad n m0m, lebiu !.....pada malam tu, aku mendengar setiap setiap cerita dia dan masalah yang dihadapi dia...dan aku bagi kata2 semangat..aku pun ada masalah, semua orang ada masalah..aku bukan lar penasihat yang baik.tapi boleh menjadi pendengar yang baik.insyaAllah.....dia nak belajar lagi, dan aku harap sangat dia dapat belajar lagi dan semangat belajar tu berpanjangan lau dapat masuk belajar.pagi tadi my hubby dah nak tinggal aku, sedihhh wooo0..nak p tgk bola kt shah alam..dan sekarang ontheway nak pulang ke kampung halaman..semoga selamat sampai ke destinasi...i l0ve u sayang.....nanti kita jumpa lagi k....

^.^ rindu sangat2 masa kita bersama-sama.

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget