Sunday, October 30, 2011

terengganu naib juara !


penyu menangis lagi...permainan malam ini agak mengecewakan bagi aku..tapi apa2 pun, terengganu sentiasa dihati..alhamdulillah, terengganu dapat ke peringkat akhir perlawanan dan selaku naib juara..tahniah terengganu kiter..haha..keputusan akhir 2-1, kemenangan berpihak kepada orang nogori...hobin jang hobin....aku tgk majoriti, stadium di shah alam dipenuhi dengan penyokong2 terengganu yang sanggup datang dari jauh yang mengambil masa lebih kurang 6 jam 45 minit dan sejauh 457.7km bagi menyaksikan perlawanan akhir antara terengganu dan negeri 9...dan aku hanya menonton perlawanan di rumah sewa bersama family aku.abg2 aku dah kompem2 pergi stadium tgk.dan yang lain setia bersama keluarga...bile minit2 akhir perlawanan, ayah lar orang paling tension aku tgk pabila terengganu kalah..mula2 dah seronok bile ashaari menjaringkan g0olll untuk mata pertama...terima kasih kepada ashaari..huhu..dapat jer pecah telur, sorak bukan main lagi...last2 tgk nogori balas balik..tension2..!manaf pun da kene kepung ...xdapat lar manaf nak balas balik untuk mendapatkan mata seterusnya buat terengganu...s0, xdpt lar cuti terengganu es0k...huhu...bagi pendapat aku lar, permainan malam ni byk dikuasai oleh pemain nogori je..tgk pemain terengganu cam xsemangat je, lagi2 penjaga gol.bola senang pn xleh tangkap.kene bomoh kot....xpelar, perlawanan pun dah berakhir..adat permainan ada yang kalah dan ada yang menang..
sekalung tahniah buat negeri sembilan dan hairuddin 0mar selaku pemain terbaekkkk !

^.^tahun depan cuba lagi..terengganu nelang !!

No comments:

Post a Comment