Tuesday, January 15, 2013

Trial HERBALIFE

*curi masa kejup*
busy..busy..busy

sekarang pun baru siap update buku log untuk final project
tu belum buat 
lab report yang nak hantar esok
buat asignment untuk hantar lusa pun tak siap lagi
untuk test lusa pun belum sentuh lagi
ad0iii, kehidupan seorang student IPT memang macam ni
sampai tak cukup tidur, terlebih tidur
tak cukup makan, terlebih makan pun ado.haha

oke!
cakap bab makan
actually, niat dihati yang bunga-bunga ni memang nak diet
sebab berat aku kini sudah mencecah 50 dan keatas
so, niat diet selalu je singgah dikepala otak
tetapi nafsu untuk aku makan lagi tinggi
acano tu ye..
dengan tinggi aku yang tak berapa nak tinggi ni

"budak perempuan yang pendek memang kelihatan comel"
                                
  

tapi kalau pendek gemok? oppss!

oleh hal yang demikian, cewahhh!
ada lah seorang hamba Allah ni ajak aku
ke HERBALIFE
aku memang ada tahu jugak pasal HERBALIFE ni
so, dengan tidak teragak-agak aku ikut
dan hari ni adalah 

HARI KEDUA !
aku minum air HERBALIFE sebagai pelanggan trial dia orang 


setiap hari kami akan di serve oleh leader kami 
dan sampai hari ke-5 kami akan disajikan dengan


  air aloevera+1 litre tea+shake 

shake ada 5 perisa
and
aku dah try chocolate and cuppocino
i think cuppocino better than chocolate

and for your infomation
untuk hari pertama sahaja aku berjaya turunkan berat aku sebanyak 1kg
*muka bangga*
muscle aku turun, kandungan air dalam badan aku meningkat,
 lemak bawah kulit aku berkurang dan 
lemak dalam badan jugak berkurang :D
aku tak sabar nak tunggu keputusan aku untuk hari yang kedua .. hew..hew..hew.

*sambung buat kerja!




#kalau aku kurus, mesti tak mantap :P



No comments:

Post a Comment