Sunday, January 13, 2013

berhabuk

ok! agak lama aku tinggal blog..
dalam sedar tak sedar
sekarang sudah tahun baru
 2013
mungkin belum terlambat untuk aku wish




HAPPY NEW YEAR!
(tak ada bunga api..hee)




actually dalam kepala aku ni
 macam-macam aku nak update
tapi masa tak mengizinkan
aku sekarang sudah  berada di final sem
dan agak busy dengan final project
sekarang pun tengah sibuk 
cari bahan untuk presentation akan datang
fuhh penat 
bila tiba final sem ni 
tapi tetap sabar sebab 
just beberapa bulan lagi tinggal
akhir bulan 3 ni aku habis study 
..yeahhhh!
itu yang aku tunggu :D
penat dah study..heee,
 tapi bak kata orang
 masa umur masa muda ni la,
 masa untuk kita habiskan masa dengan study dan 
InsyaAllah aku akan sambung study 
setakat mana aku mampu..
itu janji aku.
 demi ayah dan mak

_i love u dad_
_i love u mom_





^.^tak sabar nak habiskan diploma :D


No comments:

Post a Comment