Thursday, January 19, 2012

home sweet home

agak-agak dah lama aku tak men'update ' erk...busy lar kata kan..
yelar, bila siang kerja n bila malam kerja.wah3, aku kerja...n 2 dalam 1. 
tapi tu xtahan lama pun. xsampai sebulan aku dah resign...best tu memang best kerja. 
aku kerja kat fastfood. kfc. haha. . .
dapat hilangkan bosan
can make my own money
makan kfc free hari2(hehe..)

tapii kantoii ngan mak . .
cuti midsem xbalik c0z kerja..so rindu nk balik ni membuak2. .walaupun juz 5 hari boley lar hilangkan sangap aku kat umah syurgaku tu....
aku berhenti kerja pun sbb mak marah, penat sangat, nak bangun pagi bukan main susah..yelar, aku kan kuat tido org nya...haha.tido adalah perkara paling bestt..
tapi jangan tido xbangun2 suda...

okey, st0p! xnak cite sal kerja..dah lepas da..esok bus pukul 5 petang..awal tu, xtau lar sampai kul bape terengganu. . .
but my lovely daddy sentiasa ada untuk anakda nya jauh dimata..
rindu sangat2 mummy, daddy, my lovely sis, my bro n xlupe my hubby...ngeee~ 
katak bucuk aku kat umah..rindu nak pelukk. .s0b...s0b...
hari ni kelas xpack sangat..dapat lar rileks2 sikit badan ni...
dan hari ini myb hari beruntung untuk ak...ptg td xputus2 orang duk share topup..tenkiuu lah! 
pastu dapat makan nasi ayam.free kot...hahaha..
tapi duk kat bilik sorang2.hmm bosan.nak kuar xtau nak pergi mana..
kerja xsiap2.malas nak buat. . . . 
i will complete my work tonite!! n then esok terus hantar...
petang balikkkk !!!!



^_^rindu semua orang terengganu

No comments:

Post a Comment