Thursday, November 24, 2011

welc0me sEm 4

perghh...cuaca hari ini panas sampai sakit2 kepala aku.xtau lar apa kene ngn kepala ni, asyik sakit2 je..sensitive bet0l, harap2 xde pape...nasib baik lar kelas lecturer abiskan awal, dapat gak rehat..tapi perut lapar bc0z xlunch lagi hari ini....dan masuk hari ini dah 3 hari kelas mula untuk sem baru ini..sebut pasal baru, azam dan semangat mesti lar baru jugak kan..mesti tingkat kan lagi masa study kat umah cz xnak hampa kan mak n ayah..hmm):  
aku sekarang  masih lagi m0od cuti..bestt w0k duk umah, goyang kaki, tidur dan makan...tapi sampai bila kan..study still kene terus kan jugak untuk masa depan aku...aku dan housemate sekarang dah berpindah ke rumah sewa yang baru..best jugak. . .suasana pun dah lain.byk sy0kk..huhu.tapi kene guna duit yang banyak sikit lar cz kene beli barang2 rumah..rumahnya kosong tapi sewanya murah..alhamdulillah, semoga urusan aku dipermudahkan oleh Nya..aminnnn....





^.^ nak tingkatkan usaha !

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget