Monday, January 23, 2012

sepatutnya ahad

semakin hari, aku rasa antara kita semakin jauh.. bukan dek kerana jarak yang memisahkan kita ..bahkan aku sekarang da 1 negeri dgn kau...yelar, sekarang kan aku kat kampung...semangat nya aku nak balik kampung adalah satu sebab adalah kerana kau..teringin sangat nak jumpa kau..rindu sgt..tp myb aku sorang je kot yang rasa sedemikian....kadang2 aku rasa aku je terhegeh2 kat kau...xpe2, xlama pun aku boleh bertahan kalau macam ni sikap kau kat aku...aku pun ada perasaan yang ingin disayangi dan diberi perhatian oleh kau....memang lar istilah kawan bagi seorang lelaki adalah lagi penting dari awex nya...tp yang makan hati siapa..???awex nya jugak kan..xkah kau sayang aku.?

semakin hari, semakin makan hati.aku xnak dah macam aku dulu..suka merajuk, sensitif dan suka marah2..aku sekarang nak cool je.tp kau jgn tanya kalau perangai aku pelik k..aku sayang sgt kau..aku nak kau selesa dgn aku..aku nak kau lebih 
menghargai aku sebagai awex kau..
aku sayang kau.sgt2.

berkaitan dengan tajuk tu, sepatutnya kau datang kat aku pada hari ahad.semalam...tapi kau xdapat dtg sbb kau xde duit...ok.aku paham...yang aku sedih nya, time ko nak datang kat aku, ko xde duit..tp time ko ngn kawan2 kau pergi jalan2 sampai mana2 pun kau ada lak duit.lau dengan kawan kau, kau xpernah pun nak berkira kan...bukan nya aku nak  kikis kau pun...selama ni aku xpernah mintak apa2 pun ngn kau..xpernah!! so, xperlu pun ko bawak duit byk2..aku pun paham.aku juz awex kau je, bukan wife pn kan yang leh melabur duit lebih2..xpe2..aku nak kau dtg, aku nak sgt jumpa kau .nak sgt2..aku rindu...lau setakat makan..aku leh keluarkan duit aku ...bukan aku berkira pun dengan kau..selama ni pun aku xpernah berkira satu sen pun dengan kau...duit aku kerja pun ada sikit lagi..cukup lar untuk kita kuar t...tp macam kau xsemangat je nak jumpa aku..kau tnya aku marah x.aku jawab x, tapi dalam hati aku, aku je yang taw..sedih sangat2, memang aku xmarah tapi aku sedih T_T 
   
kau tau x, macam2 aku buat untuk kita jumpa kali ni..kau taw sebab aku g bp ari tu..? aku g parkson sbb pegi beli hadiah untuk kau je..aku juz buat alasan aku g parkson sbb nak beli purse..tapi aku nak beli something untuk kau, aku nak belanja gaji kerja aku untuk kau..aku demam, selsema,.tapi aku boleh bawak motor tengah2 panas sbb kau..tp kau xtaw kan..aku xnak ckp sbb aku nk buat suprise kat kau...
tapi kau xtaw kn..kau xpernah tau pengorbanan aku untuk kau..
bukan aku nak mengungkit, tapi aku nak kau taw yang aku sayang kau
kau taw x, salah satu aku kerja sebab aku nak beli something untuk kau, and another sbb aku nak backup PT aku yang dah abis,,kau taw..? kau xtaw kan...aku je yang rasa tu sorang2..xpernah kau tau kn..nak harap kau tolong aku pun xboleh, kau ada yang kau impikan selama ni kan.lagi pun kau ni juz awex kau je pun...
walau apa2 pun, aku menyokong kau dari belakang...
aku pun xnak merajuk coz aku xnak kau datang jumpa aku sbb aku merajuk, bkn sbb kehendak kau sendiri..aku nak kau datang sini sbb ikhlas..sbb kau rindu aku...
aku pun xnak harap apa2 lagi dari kau.aku takut aku yang kecewa..aku sedih..kau buat aku macam tempat buat kau menghilangkan rasa bosan kau tu..lau kau ngan kawan2 kau, xpernah kau rasa aku penting..
kau utama kan kawan kau lagi dari aku.....sebelum aku balik pun, kau dah janji kan dengan aku, kau nak dtg sini..tapi kau mungkir janji dengan aku...hmmm aku sedih...
aku sanggup buat apa demi kau.asal kan kau puas hati dengan aku..lau kau xsuka aku buat something tu, so aku xbuat..jz nak jaga hati kau..tapi kau xpernah pun paham hati aku...tadi kau tanya aku kenapa aku mesej mcam ada xpuas hati je..kau xpaham..? kau still xpaham!!..aku rasa relationship kita dah lama sayang...xkan xboleh baca lagi isi hati sy....sy sedihh...
nowdays, aku banyak tido awal...aku tido sebelum kau balik..kalau dulu, mesti aku tunggu kau balik, tapi sekarang x..maaf sayang..sy takut nanti lau kita sembang, kita akan gaduh..
saya xnak...so, better kita xbercakap....

aku balik kampung pun bukan selalu..lau cuti panjang baru balik..hmm .memang susah dah kita nak jumpa selepas ni...kau cakap blik cuti sem nanti jumpa..hah..? kau gila ke, lama tu..2 bulan lebih jugak..aku takut, aku xdapat bertahan...xpe, selagi aku boleh tahan dengan kau, aku tahan...tapi aku ada pernah cakap ngan kau,...aku cepat bosan..so, pandai2 la kau....kau cakap, kau sayang aku..tapi kadang2 aku xnampak pun..tambah2 sekarang ni, aku xnampak pun kau sayang aku..ko lain,...ada yang lebih penting dari aku..ok, aku paham...tapi dulu kau xmacam ni...kau dah xsayang aku ke..? lau kau terpaksa dengan aku, kau lepas je aku....biar hati aku xterseksa lagi...kau pun xpaham apa yang aku rasa kan.....atau, aku ada buat salah dengan kau...lau aku ada buat salah, kau cakap lar..aku leh ubah perangai aku...hmm. 


couple pun susah, macam2 masalah...kita putus jelar, duit awak xhabis dan masa awak terbuang dek saya kan.....saya menyusahkan awak je...saya mintak maaf, sekian T_T




#hanya satu aku pinta, menghargai.

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget