Wednesday, March 7, 2012

manager najwa latiff.?

ya Allah, aku terkejut tak terkata, sampai hari ini masih bermain2 lagi kat kepala aku 
betul ke..betul ke...betul ke...hah betul ke....

xpe, aku anggap je tu fake
orang yang sahaja nak main-main dan nak kene kan aku
okeyy, sebenarnya camni
tengah syok aku layan video NAJWA LATIF kat you tube
tiba-tiba aku dapat call dari satu number yang aku tak kenal
then camni
.
.
.
.
.
.
.
.
.

jam 11:20 pm
6hb mac 2012

nadya: hello
pemanggil: hell0, ni nadya wahab ke.?
nadya: yaa, kenapa yer.?
pemanggil: awak adalah salah satu followers NAJWA LATIF kat twitter.com dan awak orang pertama saya    pilih.
.......belum sempat dye habis cakap, aku menyampuk

nadya: ye..ye..ye (excited) kenapa erk.? 
.......okeyy, nk di pendek kan cite. . . 
pemanggil: saya tengok muka awak ada iras2 muka NAJWA LATIF, saya nak awak jadi pegganti dye nanti. boleh x.?  

nadya: hah!!!!#*^%@$# (aku dah terhabis excited+pening) kenapa.?
pemanggil: saya eric manager NAJWA LATIF. awak tau kan NAJWA tu sekolah kan..so nanti ada konsert dye kat overseas.boleh x awAk ganti kan dye

nadya: wow..(teruja ^_^) kat mana.?
pemanggil: indonesia. awak boleh nyanyi lagu-lagu dye x.?

nadya: hahahahaha..malu lar.boleh lar cikit-cikit 
pemanggil: kenapa awak gelak.? awak ingat saya main-main ke.? awak tau x, payment dye RM10,000 dan semua ditanggung masa tu.
nadya:  yeke.? $$$$$$$$ tapi saya xpandai main gitar..hehe. . lau nyanyi cikit2 boleh lar
pemanggil: bab gitar xpe, tu boleh adjust..awak just pegang je ke...
nadya: owh, (dah kelu.xleh nak kata pape)
pemanggil: so camne.? kita ada agreement. sekarang saya nak dengar awak nyanyi 
nadya: lagu apa masa buat konsert tu nanti.?
pemanggil: lagu first cinta muka buku. saya nak awak nyanyi cikit
nadya: alaa malu lar...camne erk.? saya practice dulu.boleh.?
pemanggil: nak malu apa, kite berdua je..saya dah biasa lar..dah ramai sangat dah.try lar. kalu awak xnak, saya cari yang lain. ramai lagi tu.tapi awak jugak orng pertama saya call..
nadya: xnak lar, malu... (dalam hati teruja giler..nk melompat2)
tuttttt...tuuutttt... (talian terputus) T_T






dan begitu lar lau dipendekkan cerite
aku xpasti aku telah di PRANK ke..? 
korang ingat ni rancangan bang bang b0om ke
atau betul.... kompius
dan sampai sekarang masih bermain di kotak fikiran aku...

mungkin orang tau aku minat si najwa latif ni,
 orang pun nak hangit kan aku kot
s0b..s0b..s0b..s0b...

xkesian kat aku ke...tapi yang bab muka tu, 
bukan dye orang pertama pun cakap camtu, dah ramai sangat
kat rumah, kat kelas, dan friends kat facebook jugak tau..
aku pun xtau kat mana sama HAHA. 
dan aku masih igt lagi orang yang pertama yang cakap muka aku ada iras-iras
masa tu najwa masih lagi dalam gadis youtube...bangga tu ada r beb. (poy0 jerrr)




#xpe lar, lau ada rezeki..aku nak..

No comments:

Post a Comment